Kementerian Pendidikan Tinggi

Hab Pendidikan Tinggi Pagoh

Soalan Lazim
Soalan Lazim
Hubungi Kami
Maklumbalas
Peta Laman
Search
Close this search box.
A+ A A-

Bilik Mesyuarat

Bilik Mesyuarat Ibnu Malik

Bilik mesyuarat ini terletak di Aras 3, Bangunan Perpustakaan Gunasama Hab Pendidikan Tinggi Pagoh.

  1. Permohonan secara atas talian melalui Sistem E-Tempas HPTP.
  2. Permohonan secara manual iaitu hadir ke Pejabat Unit Khidmat Pengurusan, Seksyen Projek Khas Hab Pendidikan Tinggi Pagoh atau hubungi pegawai di talian 06-974 2416 / 2451 bagi menyemak kekosongan dan membuat tempahan awal.
  3. Mengemukakan Surat Permohonan Rasmi bagi tujuan pemprosesan dan kelulusan.
  4. Proses kelulusan mengambil masa tujuh (7) hari bekerja dan status permohonan akan dimaklumkan melalui surat / emel kepada pemohon.
  5. Pembayaran boleh dijelaskan kepada SPK HPTP dalam tempoh 3 hari bekerja daripada kelulusan permohonan.
MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI
Pejabat Unit Khidmat Pengurusan
Seksyen Projek Khas Hab Pendidikan Tinggi Pagoh
Tel : 06-974 2416 / 2415
  1. Penyewa/pengguna hanya dibenarkan menggunakan Bilik Mesyuarat setelah membuat tempahan dan pembayaran.
  2. Penyewa/pengguna hendaklah sentiasa menjaga keselamatan, kebersihan dan ketertiban susunatur kerusi/meja kemudahan yang disediakan.
  3. Penyewa/pengguna dikehendaki bertanggungjawab menjaga semua harta benda bilik mesyuarat seperti LCD Projektor, papan putih dan lain-lain daripada dirosakkan dan disalahgunakan.
  4. Tidak dibenarkan mengubah dan membawa keluar peralatan/kemudahan yang terdapat dalam bilik mesyuarat.
  5. Pembatalan penggunaan bilik mesyuarat adalah di bawah bidang kuasa pihak pengurusan HPTP.
  6. Kegagalan penyewa/pengguna mematuhi segala syarat-syarat yang disenaraikan boleh mengakibatkan tempahan dibatalkan tanpa sebarang notis.
  7. Penyediaan makanan di dalam bilik mesyuarat hanya dibenarkan bagi makanan ringan sahaja (kuih/buah) sahaja. Bagi penyediaan makanan berat, urus setia boleh menggunakan bilik jamuan yang disediakan.
  8. Penyewa/pengguna dilarang membawa minuman/makanan yang tidak halal di bilik mesyuarat.
  9. Semua suis hendaklah dipadam selepas penggunaan bilik mesyuarat.
  10. Semua dokumen dan kertas tidak ditinggalkan di atas meja mesyuarat.
  11. Urus setia mesyuarat bertanggungjawab untuk mengunci bilik mesyuarat selepas selesai dan mengembalikannya kepada Unit Khidmat Pengurusan, SPK HPTP.
MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI
Pejabat Unit Khidmat Pengurusan
Seksyen Projek Khas Hab Pendidikan Tinggi Pagoh
Tel : 06-974 2416 / 2415
HARI WAKTU URUSAN
AHAD-RABU 8.00 PAGI HINGGA 5.00 PETANG
KHAMIS 8.00 PAGI HINGGA 3.30 PETANG
JUMAAT/ SABTU/ CUTI UMUM Tutup
WAKTU REHAT : 1.00 TENGAH HARI HINGGA 2.00 PETANG
  • Berhawa Dingin
  • Meja dan Kerusi
  • Alat persidangan video
  • LCD Projektor
  • Skrin layar
  • Papan putih (whiteboard)
  • Bilik penyediaan makanan
  • Perkhidmatan Internet (PortLan)
  • Perkhidmatan Internet (Wifi hotspot HPTP)

RM160 / hari

Anda akan di bawa ke sistem tempahan kami

Fasiliti Berkaitan

Kemudahan Kami

Pendidikan Transformasi: Di Mana Inovasi dan Pembelajaran Merangkumi Masa Depan

Kemudahan Sukan

Rumah Tamu

Bilik Mesyuarat

Perpustakaan